Trwałość silnika 1.8 TSI 160 KM

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Mihau
    RS
    • 2009
    • 7460
    • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

    Zamieszczone przez ary
    Zamieszczone przez miroA3
    Tylko dalej nie wiemy czy mozna wsadzic najnowszy 06K 109 467 K
    czy trzeba wsadzic 06H 109 467 AB majac i ne wymieniajac lancuchow z serii 06H
    To jest dobre pytanie bo wg Etki w Octavii CDAA najnowszy napinacz jest ze starymi łańcuchami, natomiast w Passacie przy identycznym motorze montują przedostatni do starych łańcuchów
    I bądź tu mądry! :klnie:
    O2FL 1.8 TSI powered by DYNOSOFT

    Komentarz

    • miroA3
      Classic
      • 2008
      • 35

      Panowie, jeszcze jedno pytanie

      akcja serwisowa, ktora byla w skodzie , tyczaca sie wymiany tegoz napinacza lancucha

      czy wymieniali to tylko i wylacznie w silnikach 1.8TSI CDAA, CDAB
      czy rowniez w skodach RS z silnikiem CCZA (nie wiem czy u was wystepuje tez CCZB)

      ciekawe by bylo to, ze zrobili akcje na silniki 1.8, a w 2.0 jest wszystko toczka w toczke to samo...

      Komentarz

      • voytek
        Rider
        • 2010
        • 480
        • Octavia III (5E3)
        • CZDA 1.4 TSI 150 KM

        Ja nie słyszałem o żadnej akcji serwisowej dotyczącej napinaczy. Była jakaś akcja serwisowa, ale dotyczyła tylko wybranych egzemplarzy (mojego np. nie dotyczyła) i nie chodziło tu o napinacz, tylko coś tam innego związanego z rozrządem (mówili mi nawet w ASO o co dokładnie chodzi, ale, że mnie to nie dotyczyło, to nie zapamiętałem).

        Komentarz

        • miroA3
          Classic
          • 2008
          • 35

          Zamieszczone przez voytek
          Ja nie słyszałem o żadnej akcji serwisowej dotyczącej napinaczy. Była jakaś akcja serwisowa, ale dotyczyła tylko wybranych egzemplarzy (mojego np. nie dotyczyła) i nie chodziło tu o napinacz, tylko coś tam innego związanego z rozrządem
          ja slyszalem, byla taka akcja w skodzie i dotyczyla wymiany wadliwego napinacza lancucha rozrzadu "N" , o tej akcji i o wadliwych napinaczach jest dziasiat postow przeciez nawet w tym temacie
          twojej nie dotyczyla, bo masz zapewne auto wyprodukowane po kwietniu 2010, kiedy zaczeli wkladac T, pozniej AB itd itp

          w silnikach 1.4 nastawnik

          Komentarz

          • Mihau
            RS
            • 2009
            • 7460
            • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

            miroA3, no właśnie ta akcja to było takie incognito, że szok. Przecież jest na forum przypadek mirka_p11, który nie podlegał akcji serwisowej, wg. Skody miał dobry napinacz, a do serwisu przyjechał w ostatniej chwili o własnych siłach, bo by mu rozrząd strzelił (stary napinacz był) więc uważam, że ta akcja to pic na wodę fotomontaż. Jak kogoś zawołali to miał mega farta. Przecież na forum co najmniej jedno 1.8 TSI z 2009r. nie podlegało więc o czym my tu mówimy.
            O2FL 1.8 TSI powered by DYNOSOFT

            Komentarz

            • Ayu
              RS
              • 2009
              • 4154

              Dziś bez zbytniego wysilania się, znaczy nie było to maks deptanie Millers XFS 5w40 105 stopni. Temperatura na zewnątrz wewnątrz komputera 31.

              Upss, nie ten temat ops:

              Komentarz

              • voytek
                Rider
                • 2010
                • 480
                • Octavia III (5E3)
                • CZDA 1.4 TSI 150 KM

                Zamieszczone przez miroA3
                Zamieszczone przez voytek
                Ja nie słyszałem o żadnej akcji serwisowej dotyczącej napinaczy. Była jakaś akcja serwisowa, ale dotyczyła tylko wybranych egzemplarzy (mojego np. nie dotyczyła) i nie chodziło tu o napinacz, tylko coś tam innego związanego z rozrządem
                ja slyszalem, byla taka akcja w skodzie i dotyczyla wymiany wadliwego napinacza lancucha rozrzadu "N" , o tej akcji i o wadliwych napinaczach jest dziasiat postow przeciez nawet w tym temacie
                twojej nie dotyczyla, bo masz zapewne auto wyprodukowane po kwietniu 2010, kiedy zaczeli wkladac T, pozniej AB itd itp

                w silnikach 1.4 nastawnik
                Tak, ja wiem o tym napinaczu od dawna, a wszystkie chyba możliwe posty na ten temat śledzę od początku. Mam auto ze stycznia 2010, więc niby jeszcze ze "starym" napinaczem. O akcję dotyczącą napinacza pytałem kilkakrotnie, w różnych ASO. Sprawdzali wg VIN i odpowiedź była wszędzie taka sama: pana samochodu nie dotyczy żadna akcja naprawcza. Pomimo tego napinacz padł miesiąc przed końcem gwarancji (hałas, wibracje). Decyzja SAP była wtedy szybka - wymiana napinacza. I tak właśnie wyglądała ta akcja. Dobrze wiedzieli o problemie, ale naprawa dopiero wtedy, jak się pojawią objawy usterki.

                Komentarz

                • abrymarz
                  Ambiente
                  • 2010
                  • 200
                  • Octavia III (5E3)
                  • DKTB 2.0 TSI RS 245 KM

                  Zamieszczone przez Mihau
                  miroA3, no właśnie ta akcja to było takie incognito, że szok. Przecież jest na forum przypadek mirka_p11, który nie podlegał akcji serwisowej, wg. Skody miał dobry napinacz, a do serwisu przyjechał w ostatniej chwili o własnych siłach, bo by mu rozrząd strzelił (stary napinacz był) więc uważam, że ta akcja to pic na wodę fotomontaż. Jak kogoś zawołali to miał mega farta. Przecież na forum co najmniej jedno 1.8 TSI z 2009r. nie podlegało więc o czym my tu mówimy.
                  Moja jest z 3 marca 2010 - produkcja, 27 marca 2010 - rejestracja (więc już po gwarancji). Zdecydowałem się na przeglądy co roku. Byłem na dwóch. Za każdym razem pytałem (nieśmiało) o napinacz i akcję serwisową dotyczącą rozrządu. Dwukrotnie otrzymałem odpowiedź, że mnie to nie dotyczy. Jak na razie skodzianka nie ma żadnych dziwnych objawów. Liczę na to, że nie będzie żadnych problemów z rozrządem.

                  Komentarz

                  • Morten84
                    Drive
                    • 2010
                    • 56

                    Moja z kolei jest z kwietnia 2009 i kwalifikowała się do akcji serwisowej mimo, że z napinaczem było wszystko ok. Niestety nie można było tego powiedzieć o pompie wody :/

                    Komentarz

                    • piotrek_gdy
                      RS
                      • 2008
                      • 7723
                      • Volkswagen
                      • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

                      abrymarz, jest też przypadek kolegi któremu po wymianie napinacza po kilkuset km wysypał się cały rozrząd
                      ostatecznie SAP wymienił silnik w tym aucie
                      przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

                      wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

                      Komentarz

                      • rafik11
                        Rider
                        • 2009
                        • 448

                        odnośnie pompy to u teścia też poleciała po 32kkm(nie wspomnę o napinaczu rozrządu) silnik ma taki jak ja 1,8 tsi, ale ponoć problem pomp dotyczy wszystkich silników a już na pewno 1,6 tdi. Niestety pompa poleciała po gwarancji i trzeba było sobie nową kupić. Oryginał w ASO ok 1000zł ja znalazłem zamiennik za 250 zł firmy hepu i co się okazało ze ona ma zatarty nr części (identyfikacja kraju wyprodukowania made in germany) a po nr na opakowaniu znalazłem w etce że jest do audi i do octavi na rynek chiński. Co do jakości to oryginalna pompa jest z plastiku a uszczelka wygląda jak by była zrobiona z paru warstw taśmy magnetofonowej(nie ma siły to musiało puścić), natomiast ta hepu jest metalowa a uszczelka to oring. Wydaje mi się że ten zamiennik jest lepszy od tej wkładanej na taśmie.

                        Komentarz

                        • Mihau
                          RS
                          • 2009
                          • 7460
                          • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

                          Coraz ciekawsze rzeczy wychodzą w 1.8 TSI o_O
                          Zamieszczone przez abrymarz
                          Moja jest z 3 marca 2010 - produkcja, 27 marca 2010 - rejestracja (więc już po gwarancji). Zdecydowałem się na przeglądy co roku. Byłem na dwóch. Za każdym razem pytałem (nieśmiało) o napinacz i akcję serwisową dotyczącą rozrządu. Dwukrotnie otrzymałem odpowiedź, że mnie to nie dotyczy.
                          Ja mam rejestracje 14.05.2010 więc produkcja jakoś na przełomie kwiecień/maj i też na dwóch serwisach zero o akcji serwisowej.
                          O2FL 1.8 TSI powered by DYNOSOFT

                          Komentarz

                          • Ayu
                            RS
                            • 2009
                            • 4154

                            Wczoraj mi Mistrz z Auto Blaku tłumaczył, że 1.8 TSi jest jakby nie od VW, dziwna konstrukcja wg niego, ale przyznał, że napinacze poprawiają i pierwsze są do bani. Ja tam przed końcem roku (gwarancji) wymieniam i przepraszam za wyrażenie pierdolę te kilkaset złotych, być może tylko po to by nie pluć sobie później w brodę, że mogłem...

                            Komentarz

                            • ary
                              Rider
                              • 2011
                              • 634

                              Zamieszczone przez Mihau
                              Ja mam rejestracje 14.05.2010 więc produkcja jakoś na przełomie kwiecień/maj i też na dwóch serwisach zero o akcji serwisowej
                              Mihau, dokładny dzień montażu silnika znajdziesz na nalepce przyklejonej do plastikowej obudowy silnika od strony rozrządu
                              O2 Scout 1.8 TSI

                              Komentarz

                              • Mihau
                                RS
                                • 2009
                                • 7460
                                • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

                                ary, popatrzę wieczorem.
                                O2FL 1.8 TSI powered by DYNOSOFT

                                Komentarz

                                • aldam
                                  L&K
                                  • 2006
                                  • 1036

                                  przejrzałem watek i lekko się przeraziłem.
                                  Nie zaglądałem ostatnio na forum i miałem w pamięci 1.8 tsi jako porządną jednostkę z dobrymi osiagami.
                                  Ostatnio mnie naszło na zmianę auta. Myślałem o a4 1.8tsi własnie.
                                  A tutaj takie kwiatki
                                  Audi A4 1.8TFSI

                                  Komentarz

                                  • Mihau
                                    RS
                                    • 2009
                                    • 7460
                                    • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

                                    aldam, A4 ma wzdłużny silnik więc może tam takiej lipy nie ma i może w OOOO lepiej podchodzą do klientów.
                                    O2FL 1.8 TSI powered by DYNOSOFT

                                    Komentarz

                                    • aldam
                                      L&K
                                      • 2006
                                      • 1036

                                      muszę poczytać o tych tsi (tfsi) w audi.
                                      Audi A4 1.8TFSI

                                      Komentarz

                                      • Ferd
                                        Rider
                                        • 2011
                                        • 320

                                        Zamieszczone przez aldam
                                        Ostatnio mnie naszło na zmianę auta. Myślałem o a4 1.8tsi własnie.
                                        A tutaj takie kwiatki
                                        Nie tylko Ty. Ja jakiś rok temu chciałem sprzedać swoja super Octę I w rodzinie (byli mocno zainteresowani) i kupić O II z silnikiem 1.8 lub 2.0 tsi. Po tym co tu i nie tylko tu dowiedziałem się o tych jednostkach, całkowicie straciłem nimi zainteresowanie. Nie lubię być dymany.

                                        Kiedyś ludzie śmiali się z francuzów, teraz będą się śmiać z VW i jego rodziny.

                                        Komentarz

                                        • aldam
                                          L&K
                                          • 2006
                                          • 1036

                                          Na prawdę nie ma co wybrać.
                                          Ja to bym kupił o2 fl z 2.0 tdi cr ale mam już sprzeciw w rodzinie na kolejną octavię. Mnie się podoba i lubię to auto ale trudno...
                                          Pomyślałem o a4 b8 tdi ale stan tego co pojawia się w ogłoszeniach żałosny.
                                          Myślę, pewnie tsi beda mniej wytłuczone. A tutaj taka niespodzianka.
                                          Audi A4 1.8TFSI

                                          Komentarz

                                          • Ferd
                                            Rider
                                            • 2011
                                            • 320

                                            Zamieszczone przez aldam
                                            Ja to bym kupił o2 fl z 2.0 tdi cr ale mam już sprzeciw w rodzinie na kolejną octavię. Mnie się podoba i lubię to auto ale trudno...
                                            Prawdziwy SKODZIARZ , jak ja...

                                            Mam Audi służbowe i Octę prywatną, ale bardzo mocno zmodyfikowana i wygłuszoną (tak bardziej pod Audi 8) ). Na Twoim miejscu, gdyby chodziło o jeden samochód do wszystkiego, to szukałbym albo cos w stylu Audi A4/A6, VW Passat/Jetta, współczesnych francuzów itp. jak nie odrzucają to koreańców. Skoda z Octavią robi dziwne rzeczy, z jednej strony samochód bardzo fajny (dla mnie piękny), ale z lepszym silnikiem drogi, jak coś z klasy średniej - D -, ale np. pozbawiony przyzwoitego wygłuszenia, luksusu itp, skandal jakiś. Ponadto awaryjny :evil:

                                            Zaraz zleci się tu wraża ekipa i będzie krzyczeć na mnie : won stad, JESTEŚ PASKUDNYM BIEDAKIEM, JEŹDZISZ OCTAVIĄ I, nie masz prawa głosu, jesteś nikim. Posiadacze TSI, my, elita tego Forum, TYLKO MY, mamy prawo i obowiązek się o tym wypowiadać, inni won, parszywi biedacy i uzurpatorzy. Administracja, skądinąd znakomitego Forum, przymyka oczy na parszywe ekscesy. :?

                                            Ale zadufanym w sobie burakom w sumie należy podziękować. Dzięki ich postom, rozważaniom, obawom i problemom, nie wtopiłem dużej kasy w awaryjne truchło spod znaku 1.8/2.0 TSI

                                            Komentarz

                                            • Big
                                              RS
                                              S_OCP Member
                                              • 2007
                                              • 6389

                                              aldam, nie steruj się !! Ja też bedę kupował 1.8 TSI tyle, że w Superbie II Silnik jest juz poprawiony - nie ma juz kłopotów z napinaczami rozrządu i oleju też juz tyle nie biorą. A szczerze mówiąc nie widze dla tego silnika żadnej alternatywy. Miałem okazje pojeździć Superbem II z 1.8 TSI pod maską a zaraz identycznym Superbem II tyle że z 2.0 TDI (170) pod maską. Powiem ze jak dla mnie 1.8 jest o niebo bardziej elastyczny (większy zakres użytecznych obrotów) i duzo lepiej sie zbiera. Krótko mówiąc baban na twarzy cały czas !! Także, ja już zdecydowałem - w kolejnym moim aucie pod maską bedzie właśnie 1.8 TSI

                                              [ Dodano: Pią 13 Lip, 12 16:52 ]
                                              Zamieszczone przez Ferd
                                              Ponadto awaryjny
                                              Octavia II awaryjna ??? No to ja chyba mam inne auto, az zerknę do dowodu Przez 5 lat 2 "awarie" (wymiana pierscienia slizgowego za kierownicą oraz wymiana czujnika prędkosci obrotowej silnika) których usunięcie kosztowalo mnie RAZEM 400 zł - faktycznie awaryjna ta O II :twisted:

                                              [ Dodano: Pią 13 Lip, 12 16:56 ]
                                              Zamieszczone przez Ferd
                                              Zaraz zleci się tu wraża ekipa i będzie krzyczeć na mnie : won stad, JESTEŚ PASKUDNYM BIEDAKIEM, JEŹDZISZ OCTAVIĄ I, nie masz prawa głosu, jesteś nikim. Posiadacze TSI, my, elita tego Forum, TYLKO MY, mamy prawo i obowiązek się o tym wypowiadać, inni won, parszywi biedacy i uzurpatorzy. Administracja, skądinąd znakomitego Forum, przymyka oczy na parszywe ekscesy.
                                              Co ty bredzisz ????? Nawaliłeś się, czy co ??!!! Wytrzeźwiej kolego !!!
                                              Czarny Elegance

                                              Komentarz

                                              • Ferd
                                                Rider
                                                • 2011
                                                • 320

                                                Big

                                                Zamieszczone przez Big
                                                Octavia II awaryjna ??? No to ja chyba mam inne auto, az zerknę do dowodu Przez 5 lat 2 "awarie" króych usunięcie kosztowalo mnie RAZEM 400 zł - faktycznie awaryjna ta O II
                                                Czytasz sobie ze zrozumieniem czy sobie jądra robisz. Ja na dzień dzisiejszy nie mam samochodu z TSI, ale po problemach tu opisywanych, absolutnie straciłem chęć, aby go nabyć.

                                                Piszesz o OII, ale jakiej, z jakim silnikiem. W dodatku to nie ma znaczenia, nie liczy się głos jednostki, ale ogółu

                                                Komentarz

                                                • karpecik
                                                  Rider
                                                  • 2004
                                                  • 279

                                                  Zamieszczone przez Ferd
                                                  Zamieszczone przez aldam
                                                  Ja to bym kupił o2 fl z 2.0 tdi cr ale mam już sprzeciw w rodzinie na kolejną octavię. Mnie się podoba i lubię to auto ale trudno...
                                                  Prawdziwy SKODZIARZ , jak ja...

                                                  Mam Audi służbowe i Octę prywatną, ale bardzo mocno zmodyfikowana i wygłuszoną (tak bardziej pod Audi 8) ). Na Twoim miejscu, gdyby chodziło o jeden samochód do wszystkiego, to szukałbym albo cos w stylu Audi A4/A6, VW Passat/Jetta, współczesnych francuzów itp. jak nie odrzucają to koreańców. Skoda z Octavią robi dziwne rzeczy, z jednej strony samochód bardzo fajny (dla mnie piękny), ale z lepszym silnikiem drogi, jak coś z klasy średniej - D -, ale np. pozbawiony przyzwoitego wygłuszenia, luksusu itp, skandal jakiś. Ponadto awaryjny :evil:

                                                  Zaraz zleci się tu wraża ekipa i będzie krzyczeć na mnie : won stad, JESTEŚ PASKUDNYM BIEDAKIEM, JEŹDZISZ OCTAVIĄ I, nie masz prawa głosu, jesteś nikim. Posiadacze TSI, my, elita tego Forum, TYLKO MY, mamy prawo i obowiązek się o tym wypowiadać, inni won, parszywi biedacy i uzurpatorzy. Administracja, skądinąd znakomitego Forum, przymyka oczy na parszywe ekscesy. :?

                                                  Ale zadufanym w sobie burakom w sumie należy podziękować. Dzięki ich postom, rozważaniom, obawom i problemom, nie wtopiłem dużej kasy w awaryjne truchło spod znaku 1.8/2.0 TSI
                                                  Należy ci się następne ostrzeżenie. I nowa porcja leków.

                                                  Komentarz

                                                  • Big
                                                    RS
                                                    S_OCP Member
                                                    • 2007
                                                    • 6389

                                                    karpecik, daj spokój. Widzę, że kolega się napił i szuka zwady. Szkoda nerwów. Wytrzeźwieje to przemysli. Leżącego się nie kopie.
                                                    Czarny Elegance

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...